< Møte

Sak: Læremiddel

Tema: Samarbeid med politisk nivå

Møte: 24 May 2022

Drøfting

Rektor:
Vi kjem ikkje til å velge heildigitale læreverk
Ein del av dei heildigitale har store manglar, og ofte bokmål.
Det er eit samarbeid med HAFS der vi deler erfaringar om/med ulike læreverk.
I samarbeidet (rektormøter) med andre skular, kjem det fram at dei har gjort seg dei same erfaringane.
Midre skular har større moglegheiter for digitale lærarverk pga. det krever meir vaksenoppfølging.

Elevrådet:
Det er veldig dårlege bøker, som dett frå kvarandre. Dei er 20 år gamle. Det vert sag vi skal få nye bøker, men det får vi ikkje.
Vi endar då opp med ein haug med hefter. Det er veldig greit å bla i ei bok.

Oppvekstsjef:
Skulebøkene er ikkje ferdig tidsnok.

Rektor:
Vi er godt stillt mtp. ressursar
Vi har kjøpt nokre nytt, og kan kjøpe inn nye læremidlar i alle basisfaga

Vi Kjøpte Salto læreverk (5-7) for 7 år sidan, dette held godt enno.

Verneombud:
Papir og håndbøker bør vera basicen.

Elevråd:
Vi ville hatt bøker i alle fag, evt supplert med ein brukandes/ikkje nødvendigvis topp PC som supplement.

FAU
Tok opp at dei ikkje er/var nok ikkje involvert og informert om bruk av skjerm/digitale læremiddel i skulen. Veit veldig lite om dette.

Lærar:
Det vart køyrt ein testprosess før ipad vart innført. Alle lærarar var deltaktige dette, rettnok i litt ulik grad. Alle lærarar har vore orientert heile vegen, og beslutninga har vore teke på skulen.
Digitale læreverk erstattar nesten reine fargeleggingsbøker i 1. klasse.
Vi testa eit heildigitalt læreverk; som vi konkluderte med ikkje fungerer godt nok.

Skuleleiing
Vi har fått det vi har bedt om (av utstyr).
Digitale lisensar kostar mykje

Elevråd:
Programmering kom "plutseleg" på oss i 9.klasse. Frå å ikkje ha programmering i det heile teke, måtte vi i år ha pensum/oppgåver som la til grunn at vi hadde 3 år med programmering...